søndag 18. januar 2015

Kreativ skaperglede.....

Det er fantastisk å få lov til å skape noe. 
Jeg føler meg så privilegert som får lov til å ha masse ideer i hodet som jeg kan leke med og lage noe ut av og dele med dere der ute.



Endelig er jeg tilbake i mitt rette element og kan konsentrere meg om det å lage ting av gamle og brukte ting.
Med masse deilige farger i stoffer, papir og bånd har jeg tenk å lage nye skatter, jeg håper vil glede og inspirere.
Blir super glad for tilbakemeldinger. 
Ønsker dere alle en fantastisk gledesfylt vinter med mange morsomme prosjekter som gir glede og påfyll til hver og en av dere.

Endelig har vi fått litt bedre plass i butikken og noen av lampene som har ligget på vent er på vei til å bli små kunstverk. Dette er utrolig morsomt. 


Herlig skjerm i gammelt retro stoff fra en gammel gardin.


Hva med en skjerm med sommerfugler.


Dette skal bli en liten farytale lampe med litt perler og dingeldangel.


Dette er en skjerm fra Rice som i elsker. 


Ferdig lampefot med halvveis ferdig skjerm, dekorert med noen av våre mange fine bånd.
Rosa nyaner i mange forskjellige typer
Lillatoner
Blått er utrolig flott 

Hvite, beige, grå og brune nyanser har vi mye av.


Det finnes så mye fint å lage. 
Jeg vil lage meg en som ligner på denne. 


http://www.pinterest.com/pin/338895940685766829/

Eller denne kanskje ?

http://tatertotsandjello.com/2014/02/paper-ribbon-chandelier-tutorial.html


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar