fredag 2. januar 2015

Glam og glitter...


 Det er mange år siden jeg har hatt noe som helst rødt til jul.
Vi har som regel en hvit og sølv base med litt innslag av farger, men i år tok det helt av fra advent med lilla, cerisse, rosa med litt turkis inni.



Disse fargene gav så mye energi at jeg kjente de måtte få prege julen også.
DERMED ble julen en glitrende fargesprakende fest.




Å blande naturlige ting inn med glam og glitter gir en helt egen effekt.
Å legge glitrende julekuler sammen med kongler er en av mine favoritter til jul.




Vinter Wonderland



Så klart har vi pakker som matcher.

 








I vinduskarmen blomstrer det nesten over av fargeglede til jul.






Gamle malerier og bilder er flotte som bakgrunn til julens vinterstemning.
Her et vakkert vinterbilde som bakgrunn.




Jeg har vært så heldig å arve dette vakre bilde etter bestemoren min. 
Hun var kreativ på mange måter, hun broderte mange flotte bilder og malte bilder også.
Dette er broderte og er for meg et kjært minne etter henne. 
Til jul samler jeg alle mine vakre rådyr med dette vakre bilde i bakkant og lager et vakkert tablå  som bringer skogen litt inn i heimen.


Vi ønsker dere alle 
en GOD og FREDFYLT JUL



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar